inHandel

Maatwerk - Prijs op aanvraag

Heb je een handelsonderneming of webshop? En wil je je financiële en logistieke processen naadloos op elkaar aan laten sluiten? Dan is SnelStart inHandel dé oplossing voor jou.

De software-oplossing voor webshops en groothandels

inHandel is de geavanceerde software-oplossing voor webshops en groothandels, die voelt als maatwerk.

Je automatiseert zorgeloos je volledige administratie. Wij ondersteunen je bij het inrichten en slim gebruiken van de software. Ook je handelsprocessen efficiënter inrichten?

Ik wil advies Ik wil een offerte

Sneller en efficiënter. Meer controle en meer inzicht.

InHandel automatiseert de administratieve processen in je webwinkel of groothandel. Je minimaliseert het aantal menselijke handelingen, wat de kwaliteit en snelheid bevordert. Denk aan het ophalen en verzamelen van orders (orderpicking): dit is in no-time gepiept. Foutloos. Gemiste orders en out-of-stocks? Daar heb je zelden tot nooit meer last van.

Ook het aanmelden van pakketten gaat met inHandel sneller en efficiënter dan ooit. Je kunt je inkoop en verkoop tot in de puntjes beheersen. Op elk gewenst moment heb je realtime inzicht in de meest actuele resultaten van je onderneming. Je hebt bovendien volledige controle over je voorraden, óók wanneer je ze verkoopt via online én offline kanalen.

Ik wil een gratis adviesgesprek

Van handmatig orders picken naar digitaal inzicht

Elk artikel handmatig verwerken? Niet nodig. Scan het eenmalig. Volg daarna eenvoudig en snel digitaal de voortgang van het artikel. Dat betekent tijdwinst en gemak!

Krijg de volledige controle over je voorraden

Je ziet direct welke artikelen klaarstaan voor verzending of facturing, hoeveel je in bestelling hebt staan en wat alle backorders zijn. Zo stuur je tijdig bij en koop je slim nieuwe voorraden in.

Volledig afgestemd op jouw onderneming

Jouw webshop of groothandel is uniek. Daarom stemmen wij inHandel tot in detail af op jouw producten en bedrijfsprocessen. Wij automatiseren het voor je, jij profiteert van alle maatwerkgemakken.

Ontdek de mogelijkheden van inHandel

Veel webshops en groothandels hebben hun handelsprocessen al efficiënt ingericht met SnelStart inHandel. Ontdek hoe inHandel ook jóuw onderneming verder kan helpen.

Ik wil een gratis adviesgesprek

Welke inHandel past bij jou?

Kies hieronder het inHandel pakket dat het best aansluit bij jouw onderneming. 

#

inHandel
Shop

Voor webshopeigenaren die meer grip willen op het orderproces

Prijs op aanvraag

  • Boekhouding
  • Relatie- en artikelenbeheer
  • Verkooporderbeheer
  • Debiteurenbeheer
  • Incl. één webshop koppeling
  • Incl. één pakketverzender
  • Optie: extra webshopkoppeling
  • Optie: extra pakketverzender
  • Optie: extra gebruiker
  • Optie: extra online administratie
#

inHandel
Voorraad

Voor handelsbedrijven die het voorraadbeheer willen optimaliseren

Prijs op aanvraag

  • Alles van inHandel Shop
  • Uitgebreid voorraadbeheer
  • Deelleveringen en backorders
  • Automatische besteladviezen
  • Voorraad tellen
  • Incl. 1 order-voorraadkoppeling
#

inHandel
Logistiek

Voor handelsbedrijven die het logistieke proces volledig willen verbeteren

Prijs op aanvraag

  • Alles van inHandel Voorraad
  • Werken met barcodes
  • Digitaal orderpicken
  • Pick en bulklocaties
  • Afmetingen en gewichten
  • Incl. 1 order-voorraadkoppeling

Koppel met belangrijke webshops

inHandel is eenvoudig te koppelen met de volgende webshops.

Partner logo - bol webshop
woocommerce-logo-color-black@2x
logo-magento
Prestashop-logo-vector
Shopify-Logo
lightspeed logo

Meestgestelde vragen

Kan ik gebruikmaken van een proefperiode?

We bieden voor de inHandel-producten geen proefperiode. Maar je krijgt wel de eerste maand van ons cadeau! Een proefperiode is niet mogelijk omdat voor de modules Shop, Voorraad en Logistiek speciale implementatie nodig is. 

Moet ik per maand of per jaar betalen?

Maandelijks ontvang je de factuur. Per jaar betalen is niet mogelijk. Dit komt doordat je abonnement maandelijks opzegbaar is en we niet willen dat je teveel betaalt. 

Wie helpt mij bij het implementeren van de software?

De specialisten van onze softwarepartner S for Software helpen bij de implementatie. Tijdens de belafspraak hoor je meer over dit proces, zoals bijvoorbeeld de kosten hiervoor, de tijdsduur etc.  

Wat kan ik met deze software besparen?

We geven je hier graag een persoonlijk antwoord op. Je kunt een belafspraak maken

Ik heb al een SnelStart-pakket, kan ik overstappen naar inHandel?

Ja, dat kan! Je kan altijd upgraden naar een hoger pakket. Let op: voor de inHandel-producten is een speciale integratie vereist. Hiervoor dien je altijd eerst een belafspraak in te plannen via deze pagina

Kan ik kosteloos overstappen naar een andere module van inHandel?

Je kunt altijd upgraden naar een ander inHandel-product. Maar voor een hoger product is extra integratie vereist. Hiervoor heb je opnieuw een implementatiepartner nodig. Bij downgraden verlies je functionaliteiten, dit raden we af omdat jouw systeem op maat is ingericht. 

Is er een supportdesk waar ik terecht kan met vragen?

Ja, ons speciale team voor vragen over inHandel staat voor je klaar. Voor contact kun je bellen naar ons algemene servicenummer 0222 36 30 60 of mailen naar inhandelsupport@snelstart.nl

Met welke webshops kan ik koppelen?

Bij inHandel zijn de volgende webshopkoppelingen (orders) inbegrepen:

  • bol.com
  • WooCommerce
  • Magento 2
  • PrestaShop
  • Shopify
  • Lightspeed

Bij inHandel Voorraad en Logistiek is de webshop te koppelen inclusief order-voorraadkoppeling.

Koppelingen met andere webshops zijn op aanvraag.

Met welke pakketverzenders kan ik koppelen?

PostNL, Send Cloud, DHL Parcel, MyParcel, DPD, UPS, Sandy, Transmission, Transsmart, FedEx en ShopsUnited.

Werkt het systeem ook met EAN codes?

Ja, naast de artikelcode kun je de EAN codes vastleggen en deze gebruiken tijdens het scannen van je orders.

Kan ik mijn klanten informatie sturen over de verzending?

Ja, wanneer je een order verwerkt, kan er automatisch een mail worden verzonden naar je klant met de pakbon als PDF en een trackingcode verwerkt in de e-mailtekst.

Houd het systeem ook rekening met de indeling van mijn magazijn?

Ja, je kunt bij elk artikel opgeven welke magazijn locatie van toepassing is. Op de PDA wordt deze volgorde aangehouden voor het sorteren van de orderregels.

Kan de pakbon in verschillende lay-outs worden gemaakt?

Ja, je kunt per verkoopsjabloon ook een eigen pakbon lay-out instellen. Daarnaast kun je hierop informatie over het orderpicken plaatsen, zoals de naam van de orderpicker die de order heeft afgerond.

Kan ik van 1 order ook meerdere pakketjes aanmelden?

Ja, je kunt net zoveel pakketjes aanmelden als er producten in de order zitten. Je hebt ook de mogelijkheid om te registreren welke producten in welk pakketje zitten.

Kan ik op de PDA orders compleet afronden incl. pakbon en verzendetiket?

Ja, je kunt instellen dat de order automatisch in status wordt verhoogd naar de status pakbon en dat het verzendetiket en de pakbon direct op de printer komen.

Werkt inHandel ook met marge-artikelen?

Ja, marge-artikelen en alle andere mogelijkheden van SnelStart zitten in inHandel. 

Orderpicken wordt een fluitje van een cent!

Wil je graag weten wat SnelStart inHandel voor jouw bedrijf kan betekenen? Onze specialisten adviseren en helpen je graag.

annette-contact-inorde

We staan voor je klaar

Wil je weten wat inHandel voor jouw bedrijf kan betekenen? Je kunt ook direct contact met ons opnemen, we helpen je graag. Het inHandel-team is bereikbaar op 0222 36 30 60 en via inhandelsupport@snelstart.nl.