Advies welke training bij jou past? Bel 0222 36 30 60

Training
Online Samenwerken

Nu voor slechts € 425 excl. BTW

De training om efficiënter
te werken met je klanten

Nu voor slechts € 425 excl. BTW

De training 'Online Samenwerken' is bedoeld voor boekhouders en accountants die werken met SnelStart Accountant.

Wil je efficiënter werken met je klanten? Ga online samenwerken! Of je hier nu al mee bezig bent of er net aan wilt beginnen. Wij geven je de juiste handvatten tijdens deze training. We laten je zien hoe je toekomstbestendig te werk kunt gaan en alles uit RGS kunt halen. Door de administraties van klanten nog meer te automatiseren, blijft er extra tijd over voor controle en advies. We nemen je graag mee in het proces om nog efficiënter samen te werken met je klanten.

Na het volgen van deze training kun je je klanten zo efficiënt mogelijk bedienen. Je krijgt handige tips en tricks om je administratieve processen te optimaliseren en meer informatie over de werking van de meest gebruikte SnelStart-tools voor het Accountant-pakket.

Tijdstip en locatie:

De training start om 10:00 uur en eindigt om 16:00 uur en is inclusief lunch. De training wordt op diverse momenten en locaties gegeven. 

Inhoud training:

Tijdens de training behandelen we alle mogelijkheden binnen SnelStart. De verschillende pakketten voor je klanten, het opzetten van een standaard grootboekrekeningschema en de voordelen van RGS. We bespreken de voordelen van online samenwerken, welke uitdagingen daarbij komen kijken, maar ook hoe je daarop kunt inspelen. Daarnaast laten we zien hoe je automatisering kunt toepassen door gebruik te maken van de app, mailbox en bedrijfsmiddelenmodule. Tot slot delen we verschillende tips en tricks voor een efficiëntere administratie.

Na deze training kun jij:

  • Het geschikte SnelStart-abonnement bepalen voor je klant
  • Uitleggen wat klanten zien in en hoe ze werken met de SnelStart App
  • In SnelStart 12 de aangeleverde administratie van jouw klanten verwerken
  • Een standaard grootboekrekeningschema opzetten
  • Je klanten gemakkelijk overhalen om online samen te werken
  • Eenvoudig werken met RGS
  • De mogelijkheden binnen SnelStart optimaal benutten, zoals vaste activa, koppelingen en de Mijn SnelStart-omgeving
  • Automatisering toepassen door gebruik van de app, mailbox en bedrijfsmiddelenmodule
  • Handige tips toepassen voor afletteren, transitorisch boeken en repeterende boekingen