Vragen over deze masterclass? Bel 088 2806 010

Masterclasses
Door Essenzo, onderdeel van SnelStart

Nu voor slechts 795,- excl. BTW

Digitale sales en marketing

Nu voor slechts 795,- excl. BTW

Een essentiële masterclass voor professionals die streven naar innovatie en uitmuntendheid in hun digitale sales en marketing.

Hoe evolueren we ons bedrijfsmodel om te voldoen aan de eisen van een beter geïnformeerde, minder geduldige en meer digitale klant? Hoe positioneren we ons merk en bedrijf als de stem van vertrouwen binnen onze sector, terwijl we gelijktijdig klanten aantrekken en ons onderscheiden van de concurrentie?

Startdatums
Vrijdag 6 december - 9.30 – 16.30 uur - Barneveld

Aanmelden voor masterclass

PROGRAMMA:

1 - Ontwikkeling van sales- en marketingafdelingen om aan de verwachtingen van digitale klanten te voldoen
• Hoe speelt je organisatie in op fundamentele verschuivingen die we zien in de markt?

• Welke gevolgen hebben deze verschuivingen voor de rol van marketing en sales?
• Welke aanpassingen zijn er nodig om voorbereid te zijn op de digitale klantreis?

2 - Creëren van specifieke content die de moderne koper wil zien en leren op bedrijfswebsites
• Welke typen content zijn het meest effectief om meer verkeer en leads naar mijn website te trekken?

• Hoe verandert mijn verkoop als ik met deze soorten content aan de slag ga?
• Welke rol speelt de komst van Artificial intelligence (AI) en hoe zet ik het in?

3 - Effectief gebruik van video en beeld in het koopproces
• Op welke manieren kunnen video en beeld de betrokkenheid van kopers vergroten?

• Welke typen content zijn het meest effectief als verkoop instrument?
• Wat heb ik nodig om dit op een efficiënte manier in te zetten?

4 - Integratie van krachtige content in het salesproces voor radicale verandering
• Welke impact kan ik verwachten als we content inzetten in het sales proces?

• Wat is de meest effectieve manier om dit in te zetten?
• Hoe kan ik mijn verkoopteam meekrijgen om dit structureel in te zetten?

5 - Navigatie naar een ‘verkopervrije’ saleservaring
• Welke rol bestaat er voor verkopers in de (minder) complexe producten of diensten?

• Hoe kunnen bedrijven het vertrouwen van klanten winnen in een verkoper-vrije omgeving?
• Wat houdt een implementatie van ‘selfservice’ website ervaringen in?

Aan het einde van deze masterclass heb je:

  • Diepgaand begrip ontwikkeld van de "They Ask, You Answer" filosofie en hoe deze toe te passen in je digitale sales- en marketing.
  • Concrete strategieën en tactieken geleerd om effectieve content te creëren die de moderne koper aanspreekt en die je verkoop verhoogt.
  • Inzicht verkregen in de beste praktijken voor het integreren van video en visuele content in het koopproces om de betrokkenheid en conversies te verhogen.

Doelgroep
Deze masterclass is speciaal ontwikkeld voor MKB-ondernemers, die geïnteresseerd zijn in een nieuwe aanpak voor hun sales en marketing.

Trainer
Lucas Doornhein is een expert in de “They Ask, You Answer” filosofie. Hij begeleidt je door de fundamenten van succesvolle digitale marketing en verkoopstrategieën in een snel veranderend landschap. Lucas past deze filosofie sinds 2018 toe bij lokale en internationale organisaties. Momenteel is hij werkzaam als ondernemer, trainer en coach.

Startdatums
Vrijdag 6 december - 9.30 – 16.30 uur - Barneveld