Trainingen

Advies welke training bij jou past? Bel 0222 36 30 60

SnelStart
Training Boekhouden

Nu voor slechts 215,- excl. BTW

SnelStart Training Boekhouden
Tijd: 13:30 – 16:30

Werk je met SnelStart inBalans, inZicht of inControle? En wil je leren hoe je boekingen verwerkt in het grootboekschema in SnelStart? Bijvoorbeeld als je een webshop, autopakket of ander facturatiepakket met SnelStart hebt gekoppeld? Dan past deze training bij jou. De SnelStart Training Boekhouden is ontwikkeld voor zzp’ers en administratieve medewerkers die werken met het pakket inBalans, inZicht of inControle en willen weten wat SnelStart kan als boekhoudpakket. Wil je ook verkoopfacturen maken, dan adviseren we je de SnelStart Web Training voorafgaand aan deze training te volgen.

Een grootboekschema en grootboekrekeningen vormen de basis van je boekhouding. Een grootboekrekening is een logische verzameling van alle inkomsten en uitgaven binnen een bepaalde categorie. Met grootboekrekeningen deel je de boekhouding als het ware op in stukjes. Alle grootboekrekeningen samen vormen het grootboek of grootboekschema. De SnelStart Training Boekhouden gaat over de wereld achter de instellingen van de grootboekrekeningen.Een groot deel van je administratie bestaat uit je verkoopfacturen en inkoopfacturen. Je kunt factureren via SnelStart Web of SnelStart 12 (Windows), maar je kunt je omzet ook via verschillende koppelingen verwerken in je boekhouding in SnelStart. Voor inkoopfacturen geldt hetzelfde en ook hier zijn koppelingen mogelijk voor het boeken van je kosten.

We bespreken hoe SnelStart deze boekingen verwerkt in je dagboek Debiteuren en Crediteuren en hoe het programma de betalingen verwerkt via de Bank en Kas. In SnelStart vind je verschillende rapportages waarmee je kan zoeken en corrigeren. We bespreken hoe de btw- (en ICP-) aangifte werkt en kijken naar het resultaat. Na het volgen van deze training heb je meer inzicht in en controle op de cijfers van je bedrijf!

 

De training omvat:

  • Introductie SnelStart
  • Techniek en beheer (back-up)
  • Meerdere administraties aanmaken
  • Toegang via web en app
  • Interface en dashboard
  • Accountant toevoegen
  • Instellingen
  • Klanten en leveranciers
  • Inkoopfacturen boeken met scan & herken
  • Koppeling maken met je bank