Advies welke training bij jou past? Bel 0222 36 30 60

Webinar over digitaal samenwerken

Digitaal samenwerken, zonder ingrijpende veranderingen

Dit webinar is speciaal voor boekhouders, accountants en administratiekantoren die werken met het pakket SnelStart Accountant. Je ontvangt tips om optimaal digitaal samen te werken met je klanten, zonder gedoe.

Met digitaal werken krijg je meer tijd en controle over je werk, zonder dat je wordt geleefd. Het verwerken van de administraties van je klanten was nog nooit zo eenvoudig. Klanten leveren de gegevens eenvoudig aan via de SnelStart Digitale Brievenbus of App. Je verwerkt het wanneer het je uitkomt.

Wil jij dit ook?

Meld je hieronder gratis aan voor het online webinar Digitaal werken. We geven hem elke maand online en het duurt een half uur

De training omvat:

  • Toekomstgericht leren werken, zonder ingrijpende veranderingen
  • Meer tijd en controle krijgen over piekdruktes, zonder geleefd te worden
  • Vaarwel zeggen tegen te laat of foutief aangeleverde administraties
Aanmelden voor webinar